[ Pobierz całość w formacie PDF ]

6. a b c d
7. a b c d
8. a b c d
9. a b c d
10. a b c d
11. a b c d
12. a b c d
13. a b c d
14. a b c d
15. a b c d
16. a b c d
17. a b c d
18. a b c d
19. a b c d
20. a b c d
Razem:
 Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
32
Test 2
Test dwustopniowy do jednostki modułowej  Stosowanie metod pracy
socjalnej
Test składa się z 20 zadań wielokrotnego wyboru, z których:
 zadania 1, 3, 4, 5, 6, 8, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 20 są z poziomu podstawowego,
 zadania 2, 7, 9, 19 są z poziomu ponadpodstawowego.
Punktacja zadań: 0 lub 1 punkt
Za każdą prawidłową odpowiedz uczeń otrzymuje 1 punkt. Za złą odpowiedz lub jej brak
uczeń otrzymuje o punktów.
Proponuje się następujące normy wymagań, uczeń otrzymuje następujące
oceny szkolne:
 dopuszczający  za rozwiązanie co najmniej 10 zadań z poziomu podstawowego
 dostateczny  za rozwiązanie co najmniej 12 zadań z poziomu podstawowego
 dobry  za rozwiązanie 15 zadań, w tym co najmniej 2 z poziomu ponadpodstawowego
 bardzo dobry  za rozwiązanie 18 zadań, w tym co najmniej 3 z poziomu
ponadpodstawowego.
Klucz odpowiedzi: 1. a, 2. d, 3. b, 4. a, 5. c, 6. c, 7. b, 8. b, 9. a, 10. d, 11. a,
12. b, 13. c, 14. a, 15. a, 16. c, 17. a, 18. a, 19. a, 20. a.
Plan testu
Nr Cel operacyjny Kategoria Poziom Poprawna
zad. (mierzone osiągnięcia ucznia) celu wymagań odpowiedz
1 Zdefiniować pojęcie opracowania planu pracy A P a
2 Rozróżnić narzędzia pracy socjalnej C PP d
3 Określić ilość sporządzanych egzemplarzy
A P b
kontraktu socjalnego
4 Określić zakres kontraktu socjalnego A P a
5 Określić synonim terminu diagnoza A P c
6 Określić funkcje oceny końcowej działania
A P c
w pracy socjalnej
7 Rozróżnić błędy techniczne rozumowania C PP b
8 Określić zakres diagnozy społecznej A P b
9 Rozróżnić działania stosowane podczas
C PP a
monitorowania pracy socjalnej
10 Zdefiniować pojęcie nadzorowania w procesie
A P d
monitorowania pracy socjalnej
11 Wyjaśnić pojęcie konceptualizacji w projekcie
B P a
socjalnym
12 Scharakteryzować aspekt socjologiczny projektu
B P b
socjalnego
13 Scharakteryzować cechy aspektu
B P c
pedagogicznego projektu socjalnego
14 Określić definicję osoby niepełnosprawnej A P a
 Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
33
15 Scharakteryzować regulacje prawne
B P a
niepełnosprawności
16 Zdefiniować politykę społeczną A P c
17 Określić cele polityki społecznej A P a
18 Określić elementy diagnozy społecznej A P a
19 Skategoryzować kontrakt socjalny C PP a
20 Określić ramy prawne wzoru kwestionariusza
A P a
wywiadu środowiskowego
Przebieg testowania
Instrukcja dla nauczyciela
1. Ustal z uczniami termin przeprowadzenia sprawdzianu z wyprzedzeniem co najmniej
jednotygodniowym.
2. Omów z uczniami cel stosowania pomiaru dydaktycznego.
3. Zapoznaj uczniów z rodzajem zadań podanych w zestawie oraz z zasadami punktowania.
4. Przygotuj odpowiednią liczbę testów.
5. Zapewnij samodzielność podczas rozwiązywania zadań.
6. Przed rozpoczęciem testu przeczytaj uczniom instrukcję dla ucznia.
7. Zapytaj czy uczniowie wszystko zrozumieli. Wszelkie wątpliwości wyjaśnij.
8. Nie przekraczaj czasu przeznaczonego na test.
9. Kilka minut przed zakończeniem testu przypomnij uczniom o zbliżającym się czasie
zakończenia udzielania odpowiedzi.
Instrukcja dla ucznia
1. Przeczytaj uważnie instrukcję.
2. Podpisz imieniem i nazwiskiem kartę odpowiedzi.
3. Zapoznaj się z zestawem zdań testowych.
4. Test zawiera 20 zadań. Do każdego zadania dołączone są 4 możliwości odpowiedzi.
Tylko jedna jest prawidłowa.
5. Udzielaj odpowiedzi na załączonej karcie odpowiedzi, stawiając w odpowiedniej rubryce
znak X. W przypadku pomyłki należy błędną odpowiedz zaznaczyć kółkiem, a następnie
ponownie zakreślić odpowiedz prawidłową.
6. Pracuj samodzielnie bo tylko wtedy będziesz miał satysfakcję z wykonanego zadania. [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • forum-gsm.htw.pl