[ Pobierz całość w formacie PDF ]

- analiza kompetencji - porozumienie i zgoda wewnątrz zespołu
3) zarządzanie wymaga prostych i
tolerowane, lecz wymagane. Org ucząca się
yródła zewnętrzne to wszelkiego rodzaju
- badania rynkowe i analiza konkurencyjności - role i odpowiedzialność jest jasna i
zrozumiałych wartości, celów działania i żądań
ma dwa znaczenia instytucjonalne i
zmiany w otoczeniu jak również zmiany w
- analiza funkcji organizacyjnej i dokonań akceptowana
jednoczących wszystkich uczestników
funkcjonalne. W sensie instytucjonalnym
sposobie postrzegania, wartościach i
- analiza struktury organizacyjnej - istotne decyzje podejmowane są przy
organizacji
ucząca się org to pewien system społeczny,
nastrojach
- zarządzanie produkcją porozumieniu całego zespołu
4) zarzadzanie wymaga komunikowania się
mający jakąś strukturę komunikacji i informacji, - trendy demograficzne
- planowanie i segmentacja produkcji - mniej istotne decyzje mogą być
5) zarządzanie wymaga rozbudowanego
która umożliwia interakcje między jej - nowa wiedza za zakresu nauk ścisłych i
- analiza potencjału zaopatrzenia wydelegowane do małych zespołów w
systemu wskazników, pozwalających stale i
uczestnikami. Natomiast w sensie
przyrodniczych
- bechmarking granicach grupy
wszechstronnie monitorować, oceniać i
funkcjonalnym ucząca się org traktowana jest
PIRAMIDA ZARZDZANIA INNOWACJAMI
- geneza - zaangażowanie i jedność jest silna
poprawiać efektywność działania
jako koncepcja, która jest bazą dla wszystkich
Strategia - zespół dyskutuje i rozwija procesy
- zarządzanie przez zespoły
6) zarządzanie mysi być jednocześnie
strategii zarzadzania, służących podejmowaniu
Innowacji
CELE, PROBLEMY ZLL firmy te w swoich KROK Iv performing
zorientowane na podstawy o najważniejszy
decyzji, rozwiązywaniu problemów oraz
Innowacyjna działaniach powinny koncentrować się na: - zespół jest bardziej strategicznie świadomy
rezultat jakim jest zadowolony klient
inicjowaniu zmian.
Organizacja i
- analizie wielkości zatrudnienia docelowego - zespół wie wyraznie dlaczego to robi, co robi
ORGANIZACJA UCZCA SI Kultura
- planowaniu wielkości i jakości zatrudnienia - zespół ma podzieloną wizję
zarządzanie zarządzanie zarządzanie
Zarządzanie cyklem
- organizacji procesu zwalniania pracowników - zespół ma wysoki stopień autonomii
wiedzą kompetencjami twórczością Rozwoju innowacji
- motywacji do działania w nowej organizacji po - różnice zdarzają się ale są rozwiązywane
zarządzanie informacjami i komunikacją Tworzenie rozwój rozpoczęty
zmianie wewnątrz zespołu
Pomysłów produktu/procesu /kontynuowany
zarządzanie zarządzanie zarządzanie - rozwiazywanie konfliktów KROK V adjourning
wzrost
jakością innowacyjno- zmianą - koordynowaniu poprzez przyjęcie wzorców - przerwanie pracy zespołu
Wybrane czynniki krytyczne: zzl, zarzadzanie
partycypacyjne lub symbiozę dotychczas funkcjonujących - wyznaczenie nowych celów
wiedzą, zarządzanie projektami i programami,
zasad zarządzania zasobami ludzkimi
kontrola oraz technologie informatyczne
otoczenie [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • forum-gsm.htw.pl